Na Kasprowym Wierchu

czwartek, 7 kwietnia 2022

W poszukiwaniu wiosny,



 Sytuacja za wschodnią granicą dużo zmieniła w naszym myśleniu, postrzeganiu Świata, planowaniu...  Jestem przekonana, że nie tylko ja śledzę najświeższe wiadomości z Ukrainy. Nawet w bezsenne nocne godziny sięgam po smartfona zamiast próbować zasnąć.  Takiemu zachowaniu towarzyszy tląca się nadzieja, ale to myślenie jest zgubne.  Masakryczne wydarzenia w Buczy i innych miastach i miasteczkach wyprowadzają mnie z błędnego myślenia. 

Brak dalszych wyjazdów rekompensuję  sobie dłuższymi i krótszymi spacerami. 

W naszym parku od kilku dni trwają nasadzenia bratków. Łącznie zostanie posadzonych 20 tysięcy sztuk tych kwiatów w kolorach: białym, żółtym, niebieskim oraz bordowo-żółtym. 

Zapraszam Was na wspólny spacer :)




















Na razie tyle :) Kolejne moje wyjście lub wyjazd za jakiś czas. Na razie pogoda sprzyja rolnikom, bo
od nocy u nas pada, więc to dobrze, bo na polach straszna susza. 

12 komentarzy:

  1. Chociaż troszkę kolorów w tych szarych czasach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadzieja jest wg Ciebie zgubna? To jest błędne myślenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągle mam nadzieję, że ta masakra się skończy tylko kiedy! Wiesz, z nadzieją czytasz, że coś się w końcu zmieni, że znajdziesz optymistyczną informację, ale NIE! Jest coraz gorzej.

      Usuń
  3. Park w Twoim mieście jest piękny, zadbany a rabaty w niezwykłych barwach z bratkami przykuwają wzrok. Ta urokliwa roślina dwuletnia, najpiękniej wygląda do końca maja. Kiedyś te śliczne kwiaty były zapomniane, teraz znów przeżywają renesans i są chętnie sadzone. Ja też je posadziłam w swoim ogrodzie bo bardzo je lubię.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te piękne kwiatki posadziłam w dwóch skrzynkach. Przymrozki spowodowały, że były pod ochroną, ale lada dzień zostaną wyeksponowane. Pozdrawiam również :)

      Usuń
  4. Dziękuję pięknie za ten wiosenny spacer!Jaka ulga dla oczu i myśli! 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie zwykłe ale pełne uroku spacery pozwalają nam zachować normalność.
    Dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Już ją widać, chłody przeszkadzają, ale wiosnę widać.

    OdpowiedzUsuń