Na Kasprowym Wierchu

sobota, 25 września 2021

Pożegnanie lata

23 września powitaliśmy pierwszy dzień kalendarzowej jesieni, więc wypada pożegnać lato. Wyszukałam w moich zasobach kilka letnich zdjęć.🌸




















"Żegnaj, lato, na rok, stoi jesień za mgłą,
czekamy wszyscy tu, pamiętaj, żeby wrócić znów.
Żegnaj, lato, na rok, stoi jesień za mgłą,
czekamy wszyscy tu, pamiętaj nas i wracaj znów."
                                          Fragment piosenki z repertuaru
                                        Z. Sosnickiej

24 komentarze:

  1. Jesień jest piękna, czekałam na nią całe lato. Ciepłą porę też doceniam, ale zdecydowanie łagodniejsza mi się zdaje ten chłodniejszy czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień ciepłą, złotą i bez nadmiernych opadów lubię. Na razie przeważa zieleń. Dobrego weekendu :)

      Usuń
    2. Ja lubię każdą, deszczową też. ;)

      Usuń
    3. I tak ma być. Różnorodność w każdym temacie ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Czas tak szybko leci, że nie obejrzymy się gdy już będzie zima, a po Nowym Roku już z górki ;) Oby bez pandemii i chorób. Wówczas można snuć plany wiosenno-letnie wyjazdowe :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Piękne pożegnanie lata wyprawiłaś, teraz czas tak pędzi że ani się obejrzymy znów będzie lato.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Elizo, czas gna niemiłosiernie :( Serdeczności przesyłam :)

      Usuń
  4. Lato na Twoich zdjęciach jest piękne, soczyste, gorące, a jesień na razie nie zachwyca.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celu, dziękuję za komentarz :) Ostatnio zrobiłam kilka zdjęć łąkom kwietnym, bo strasznie mi się spodobały te różnokolorowe kwiatki. Dlaczego wcześniej ich nie zauważyłam ? hm
      Może w październiku ujrzymy tą złotą jesień ?
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Piękne jesienne kadry:)
    Aż cieplej się robi na duszy:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście wkradło mi się przejęzyczenie:)
      Twoje letnie kadry nastrajają bardzo optymistycznie:)
      Oby jesień również była złota:)

      Usuń
    2. Będzie złota, no bo jakże, wszyscy na nią czekamy ! ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Pięknie było:) zauważyłaś, że ostatnimi czasy widok krów należy do rzadkości? gdzie ta wieś, co kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama byłam zaskoczona, że widzę taki obrazek i cofnęłam żeby je sfotografować. Widocznie rolnik ma ich tylko kilka. Jak one pięknie wyglądały, wszystkie leżąc przeżuwały.

      Teraz duże hodowle męczą kilkadziesiąt krów zamkniętych w oborach, aż żal tych zwierząt. Czy one kiedykolwiek wychodzą na powietrze?

      Usuń
  7. Już tęsknię za latem i dlatego kilka razy oglądałam Twoje piękne, letnie kadry. Wczoraj była piękna słoneczna pogoda, udało mi się wyjść na chwilę do ogrodu. Natomiast dzisiaj było już jesiennie.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Łucjo :) U nas dziś było pięknie i jutro zapowiadają też słoneczko :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Piękne wspomnienie i pożegnanie lata! Ani się obejrzymy, a przyjdzie znowu!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kadry! Zapraszam do mnie flowersblossominthewintertime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Za takimi widokami właśnie tęsknię <3

    OdpowiedzUsuń