Na Kasprowym Wierchu

czwartek, 5 października 2023

Jeden dzień w Mikoszewie,


 Mikoszewo to miejsce, w którym można się doskonale wyciszyć, uspokoić swoje myśli, jednym słowem można się zresetować.

Oprócz przyrody spotkamy niewiele ludzi zapewne pragnących spokoju.

Przy ujściu Wisły do Bałtyku znajduje się rezerwat "Mewia Łacha" z różnorodną roślinnością , gdzie swoje gniazda ma wiele rzadkich gatunków ptaków i ptaszków. Spotkać można tu rybitwy, białe czaple, oczywiście mewy  i dostojne łabędzie.

To mój drugi wyjazd w to miejsce.



































Ujście Wisły do Bałtyku



21 komentarzy:

  1. Kilka lat temu byłam w Mikoszewie na Mierzei Wiślanej. Wtedy nie miałam takiej cudownej pogody. Lało i był porywisty wiatr przez cały urlop. Mało tego rozchorowałam się i jeszcze w domu przez dwa tygodnie leżałam w łóżku. Od tamtego czasu nie byłam nad polskim morzem. Droga Mery, gdybym wiedziała, że trafię na taką cudną aurę, to już bym tam pojechała. Piękne są Twoje zdjęcia i oglądam je kolejny raz.
    Przesyłam Ci moc uścisków i serdecznych pozdrowień:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogody nie przewidzimy, ale wszystko przed nami :) Łucjo, Ty odwiedzasz bardziej atrakcyjne miejsca na mapie świata, dla mnie już nieosiągalne, ale dzięki Tobie mogę je podziwiać. Dziękuję Ci bardzo za komentarz, Pozdrawiam i życzę pięknej pogody :)

      Usuń
  2. Tchnie niesamowitym spokojem. Wokół tylko cisza i przyroda. Potrzebny mi taki relaks. Dzięki!
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki jednodniowy wypad na łono natury w dodatku z widokiem na morze bardzo dobrze robi na samopoczucie.
      Urszulko, dziękuję za komentarz i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Piękne miejsce, w sam raz na ucieczkę od codzienności! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ tam sielsko i anielsko! Fajny wyjazd miałaś! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie tam, ciszę i spokój widać na zdjęciach. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Elizo :) Pozdrawiam. :)Podróżniczka.

      Usuń
  6. Jak tam pięknie <3 nic tylko odpoczywać i obserwować

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne miejsce. Jeśli nie ma tam ludzi to faktycznie oaza ciszy i spokoju... A widać na zdjęciach, że tak jest... Miejsce gdzie można odnaleźć spokój, rozluźnić nie tylko cialo... Reset totalny. Dzięki za odwiedzinki na moim blogu. Zapraszam i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakby czas tam się zatrzymał i świat zapomniał o tym miejscu. :/

    OdpowiedzUsuń
  9. A ty jak zwykle w podróży :) Przytulaski

    OdpowiedzUsuń
  10. Droga Mery!
    Życzę zdrowych, spokojnych i wspaniałych Świąt Bożego Narodzenia. Niech przyniosą wytchnienie od codziennych zmagań i trosk.
    Życzę magicznych, niezapomnianych Świąt Bożego Narodzenia!!!
    Łucja

    OdpowiedzUsuń
  11. Mery, gdzie jesteś? Najlepsze życzenia na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Ewuniu, bardzo dziękuję za pamięć i życzenia. Tobie również życzę udanego całego roku 2024 :) Mam teraz nieco problemów zdrowotnych, ale jestem dobrej myśli. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  12. Mery Kochana wróć do blogowania!!

    Życzę Ci bardzo Szczęśliwego Nowego Roku 2024!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Łucjo, jeśli skończą się moje zdrowotne problemy, na pewno blog ożyje. Serdecznie dziękuję za pamięć :) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń