Na Kasprowym Wierchu

poniedziałek, 9 maja 2022

Widok na Bydgoszcz z wieży ciśnień


Na pierwszym planie Wyspa Młyńska z Młynami Rothera i Muzeami, dalej budynek Opery Nova. 



 Od samego początku budowy wieży ciśnień zaplanowano umiejscowienie na niej punktu widokowego. Wspięłam się z aparatem pokonując chyba blisko 200 schodów żeby  podziwiać panoramę miasta.



Na pierwszym planie kilkupiętrowy garaż, w dali imponujący budynek Opery Nova







Most na Trasie Uniwersyteckiej, obok po prawej Hala Łuczniczka




23 komentarze:

  1. Widoki super! Może kiedyś też mi się uda wdrapać na wieżę!😉
    Serdeczności ślę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilko, oj, nie wiem ;) Ja z trudem tam wlazłam i to z przystankami !

      Usuń
    2. Wejście nie byłby problemem, ale zejście to już chyba tak - przynajmniej w najbliższej przyszłości! Kiedyś - być może się da! 😉

      Usuń
  2. Rano oglądałam Twój post w telefonie. Teraz podziwiam zdjęcia na dużym ekranie. Uwielbiałam podziwiać widoki z góry. Niestety, mój problem z kolanem nie pozwala mi na pokonywanie dziesiątków schodów. W czasie majowego pobytu w Pradze musiałam zejść z Hradczan na Małą Stranę. To był nie lada wyczyn.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze gdzie mogę to się wspinam, bo czas ucieka i za chwilę mogę już nie dać rady. Z nogami mam problem, że ból niejednokrotnie uniemożliwia mi zaśnięcie. Pomaga wówczas tabletka na język.
      Dziękuję Ci Łucjo za komentarz i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Witam serdecznie ♡
    Widoki niesamowite, dla nich warto się wspiąć :) Zawsze uwielbiałam takie miejskie krajobrazy. Pięknie i inspirująco!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Szacuneczek za to wdrapanie się na wieżę :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam, że weszłas, ale rekompensata za wysiłek jest świetna. Widoki na miasto zachwycające, a Bydgoszcz muszę wkrótce odwiedzić. Od kilku osób słyszałam, że naprawdę warto.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Celu za komentarz, Bydgoszcz to ładne miasto z licznymi zabytkami. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Tak dawno mnie u ciebie nie było, ale cieszę się, że nadal zwiedzasz i ciągle mogę liczyć na poznawanie nowych miejsc razem z tobą :) Przytulasy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, Ewuniu. Zdrówka życzę i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Dobrze że możesz jeszcze wchodzić na wieżę i schodzić też :) ale dla takich widoków warto. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elizo, jeszcze mogę się wspinać, a lubię spoglądać na miasta z innej perspektywy. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. Fajne panoramy.
    taka sugestia, podczas edycji bloga, używaj funkcji "duże zdjęcia" - ani nie zwiększa to transferu, ani w niczym nie przeszkadza, a czytelnikom bardzo ułatwia odbiór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za sugestię. Wszystkie moje zdjęcia stają się dużymi po kliknięciu w nie :)

      Usuń
    2. Oczywiście, ale wybierając opcję duże zdjęcia czynisz swój blog bardziej przyjaznym dla smartfonów czy tabletów, po to Google wprowadziły tern mechanizm

      Usuń
    3. Dzięki, rozjaśniłeś mi temat :)

      Usuń
  9. Świetne widoki. I powiem Ci, że w sumie chętnie wpadłabym do tego miasta w odwiedziny - chociaż nie wiem czy odważyłabym się wejść tam gdzie ty, żeby popodziwiać widoki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bydgoszcz z góry jeszcze ciekawsza. Też lubię podziwiać świat z wysoka:)))

    OdpowiedzUsuń