Na Kasprowym Wierchu

czwartek, 18 listopada 2021

Skalne miasto Podzamcza

Do Podzamcza  pojechałyśmy już po godzinie 20, więc tylko otarłam się o to interesujące miejsce. Przespacerowałyśmy bokiem mijając tylko niektóre ciekawe w kształcie skały. Przechodziłyśmy też obok skałki wspinaczkowej. Po blisko godzinie musiałyśmy pospiesznie opuścić ruiny, bo szybko się ściemniło. Miałyśmy dobrą przewodniczkę, która doprowadziła nas do parkingu. Dziękuję Danusiu :)  

Czuję wielki niedosyt, który muszę w niedalekiej przyszłości zaspokoić. Ciekawi mnie cały zamek Ogrodzieniec.

Zapraszam na spacer :)



































Jeszcze tu wrócę :)

20 komentarzy:

  1. Późna pora miała tę zaletę, że zachodzące słońce tworzyło piękne tło i otulało fragmenty ruin ciepłym światłem. No ale niedosyt rozumiem, Szlak Orlich Gniazd jest zachwycający i wymaga zdecydowanie więcej czasu niż jeden wieczór. Ale z drugiej strony lepszy szybki spacer niż nic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Ruiny, skały, pięknie się prezentowały w świetle zachodzącego słońca. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Zamek w Ogrodzieńcu to jeden z najpiękniejszych zamków na Jurze. Zachodzące słońce niewątpliwie dodało mu dodatkowego uroku. Mnie najbardziej podoba się zimową porą gdy nie ma tłumów ludzi i tych wszystkich straganów.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję jeszcze tu zajrzeć i bardziej poznać ruiny zamku. Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  3. W ruinach Ogrodzienca tkwi czarowną moc, zachwycaja ściany i rozmach budowli. Dawno tam nie byłam, ja też powinnam tam wrócić.
    Serdecznie pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Już tu jest ładnie, a dalej to tylko lepiej. Ja jestem zamkiem i jego historią zachwycona. Ale o tej porze dnia go nie zwiedzałam, a to na pewno dodatkowa przyjemność w zachodzącym słońcu!
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie Ulu, mimo że byłam krótko to bardzo mi się tu podobało. Dziękuję za komentarz :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Muszę sobie to miejsce koniecznie zapamiętać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie muszę się tam kiedyś wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie :) Świętokrzyskie, Śląskie to bardzo ciekawe regiony, bogate w zabytki. Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Aż szkoda, ze mieszkam na północy, bo stąd wszędzie jest daleko :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy dobrze zaplanować zwiedzanie wybranej kraju i w drogę ! ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia i zachęta abym się wybrała w to wspaniałe miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam dawno temu i też tam wrócę, na pewno koniecznie, bo warto. takie miejsca to właśnie moje klimaty <3 Skały, ruiny coś pięknego <3

    OdpowiedzUsuń