Na Kasprowym Wierchu

środa, 29 stycznia 2020

Dziś zapraszam do Łagiewnik (Kraków)

Ostatniego dnia zwiedzamy  Sanktuarium Bożego Miłosierdzia





Łagiewniki są stolicą kultu Miłosierdzia Bożego.
Stąd bowiem wyszło orędzie Miłosierdzia Bożego,
które sam Chrystus zechciał przekazać naszemu pokoleniu
za pośrednictwem świętej Faustyny.

Jan Paweł II









Tablice z nazwiskami fundatorów bazyliki



Pasaż handlowy i restauracja


Widok z wieży





Droga Krzyżowa





Wnętrze bazyliki









Centrum JPII











Niżej muzeum Św. JPII  




10 komentarzy:

  1. Łagiewnik jest mnóstwo w całej Polsce (a w nich często buduje się miejsca rozmaitych kultów). Warto by więc na samym początku podkreślić, o jakie dokładnie miejsce chodzi. Bez poszukiwań w internecie nie wiadomo nawet o który region Ci chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że to takie duże! Robi niesamowite wrażenie, jak nasz Licheń.
    Dzięki, kochana:) Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teren rozległy, budynki wysokie... wszystko duże. Dzięki Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Mary, ponieważ nigdy tam nie pojadę, to dziękuję za zdjęcia! Pozdrawiam z kanapy. A ty ciągle wędrujesz :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, zdrówka życzę. Mam nadzieję, że jest lepiej? Ja ciągle "podróżuję" przeglądając stare pliki ;) Mam nadzieję późną wiosną wyruszyć gdziekolwiek:) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. W Łagiewnikach byłam raz. Będąc na wycieczce szkolnej w podstawówce na rocznicę przyjęcia Komunii Świętej właśnie tam się wybraliśmy.
    Trzeba przyznać, że sanktuarium jest piękne i warto go odwiedzić chociaż nie jestem pewna czy jak wtedy byłam to było to centrum Jana Pawła II :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Doris :)
      W 2011 roku centrum było jeszcze w budowie.Pod linkiem można obejrzeć zdjęcia-slajdy.

      Slaydy do obejrzenia

      Usuń