Na Kasprowym Wierchu

niedziela, 21 lipca 2019

Kolejką na Kasprowy Wierch

Wagonik może pomieścić 30 osób i kursuje co 10 minut. Długość trasy wynosi 4290 m. Jazda na Kasprowy Wierch trwa 20 minut i w tym czasie podziwiamy wspaniałe górskie widoki. Zanim jednak wsiądziemy do wagonika należy w Kuźnicach kupić bilet. Dobrze jest rano wstać ;) bo później kolejka do kasy długa.
















Kiedy już znajdziemy się na samej górze, to chciałoby się patrzeć i patrzeć.......














I już na dole


Czas w jakim pokonamy pieszo odległości z Kuźnic. 

7 komentarzy:

  1. Na Kasprowym byłam kilka razy zimą.
    Bardzo chciałabym wjechać tam wiosną, lub jesienią, ale ... właśnie, te kolejki.
    W tej chwili wpadła mi pewna myśl do głowy, muszę sprawdzić, czy nie można kupić biletu na kolejkę przez Internet.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Też się bałam, ale chęć zobaczenia gór z takiej wysokości było silniejsze od strachu.

      Usuń
  3. Wjeżdżałam! Niesamowite wrażenia, a widoki obłędne. I trzeba stać po bilet, ale naprawdę warto. Zasyłam pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne widoki, to prawda. Gdyby można było siedzieć tam dłużej to posiedziałabym, ale był wyznaczony czas na powrót.Teraz można kupić bilety na wjazd na Kasprowy przez internet. I to z dowolnie wybraną datą.To wielka wygoda. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Agnes, dziękuję :) Też miło wspominam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń