Na Kasprowym Wierchu

piątek, 7 czerwca 2019

30 lat wolności - byłam w Gdańsku 4 czerwca - fotorelacja

Podróży do Gdańska nie planowałam z powodu upału. Ostatecznie jednak we wtorek rano zdecydowałam się być 4 czerwca w tym pięknym mieście. Bez miejscówki w pociągu IC po ponad dwóch godzinach stania na korytarzu jako jedna z wielu wysiadłam na dworcu głównym. 


Najpierw pospacerowałam do kościoła. Dobrze mi zrobił ten przyjemny chłodek.


Zerknęłam na ulicę Długą



Przy Bramie Wyżynnej Radio TOK FM zainstalowało dmuchany namiot w kształcie  budynku sejmowego. Zajrzałam do środka, weszłam na mównicę, tylko mikrofonów nie było.


Uraczyłam się kawałkiem pysznego tortu
Zrobiłam zdjęcie z panem Jackiem Żakowskim i powędrowałam w stronę ECS.





Prof. Jerzy Buzek


Prof. Ryszard Bugaj


Darczyńcy


Kontrola przechodzących do Strefy Społecznej



W Strefie Społecznej w kilkunastu długich namiotach odbywały się różnego rodzaju spotkania, debaty, warsztaty itp. Sporo Organizacji Pozarządowych miało swoje stoiska i prowadziło rozmowy.



Trafiłam na spotkanie z Rzecznikiem Praw Obywatelskich doktorem nauk prawnych Adamem Bodnarem. Rozmawiano o prawach człowieka, problemie bezdomności itp.


Za chwilę rozpocznie się spotkanie z prof. Andrzejem Rzeplińskim







Redaktor Naczelny pisma "Liberte" Leszek Jażdżewski 

6 komentarzy:

  1. Takie fajne przeżycie nie zdarza się za często. Pozostaną Ci niesamowite wspomnienia> Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak - 30 rocznica to nie byle co.
    Piękną i słuszną wycieczkę odbyłaś.
    Moje uznanie.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. To są wspaniałe imprezy! Byłam kilka lat temu na manifestacji w sprawie sądów, własnie w Gdańsku! Niezapomniane przeżycie! Trochę Ci zawiszczam! ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, te przeżycia się najbardziej liczą :) A jeśli czegoś już zapomnę to zdjęcia przypomną ;)

      Usuń