Na Kasprowym Wierchu

niedziela, 19 maja 2024

Wiosenny spacer

Zapraszam na spacer alejkami parku


Hotelik dla owadów 


Przed nami tężnia 
                               
                       Kolorowe parasole ozdobą przejścia  w kierunku tężni


Mostek 










Oswojony kaczor

                                                  
                                                    Wchodzimy na teren tężni




                                                Rododendrony



                                        Nowa część parku z ogrodami zapachowymi

Mostek 






5 komentarzy:

  1. Park Solankowy w Inowrocławiu to moje ulubione miejsce do relaksu, o każdej porze roku, zwłaszcza, że nie leży ode mnie daleko. Ten też był bardzo przyjemny, choć wirtualny. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Piękne obrazy! My zapraszamy na atrakcje dla dzieci w Kaliszu! Można tu pograć w paintball, zjeść pyszną kiełbaskę z grilla, wybrać się na spacer. Polecamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za zaproszenie. Podróżniczka.

      Usuń
  3. Nie wiem jak to się stało, że umknął mi Twój piękny post. Inowrocław to przepiękne miasto. Ileż tu wspaniałej zieleni i ciekawych miejsc wartych zobaczenia. Z wielką przyjemnością oglądałam każde Twoje zdjęcie. Mam w planach aby kiedyś zobaczyć Inowrocław. Zastanawiam się czy starczy mi życia aby zobaczyć te piękne zakątki Polski?
    Serdecznie Cię pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń