Na Kasprowym Wierchu

środa, 26 października 2022

Wycieczka wokół kujawskiego jeziora

Witam po kilku miesiącach przerwy. Mam nadzieję, że zdrowotne zawirowania odeszły na zawsze. Wiem, że nie powinnam tak pisać, bowiem w temacie "zdrowie" niczego nie można być pewnym. 
Zapraszam zatem do obejrzenia zdjęć wykonanych podczas objazdu Gopła w dniu 16 czerwca.


Pobocze drogi
Ziemniaczane pole


Zboża

Na poboczu


Facelia 

Lubię faceliowy miód :)

To wody Gopła 


 








Zawracamy do Kruszwicy. 
Żeby nie objeżdżać całego jeziora, które na południu sięga do województwa wielkopolskiego,  korzystamy z promu. 



Pospacerujmy jeszcze


Przed Urzędem Miasta


Fragment amfiteatru


Wszystkim chyba znana Mysia Wieża



Idziemy na Cypel












Muszę przyznać, że nie było mi łatwo zabrać się za pisanie po tak długiej przerwie. 
Dziękuję zaglądającym tu 🌺

25 komentarzy:

  1. No nareszcie jesteś! Mam nadzieję, że wszystko w miarę dobrze u Ciebie!
    Cieszę się z tego wpisu, bo jakoś nigdy nie było mi dane, aby odwiedzić strony, o których piszesz! A przecież to nie aż tak daleko ode mnie!
    Z Tobą więc zwiedziłam Kruszwicę, a być może kiedyś jednak się uda mi samej. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypuszczam, że nie było mi łatwo zabrać się za pisanie po tak długiej przerwie. Najważniejsze, że znowu jesteś! Cudownie się patrzy na taką soczystą zieleń, rabaty kwiatowe, ukwiecone pola, szczególnie teraz gdy króluje jesień. Podoba mi się taki objazd wokół jeziora.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wielu, wielu lat podrozowania i blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo szybko i przyjemnie mozna zaplanować wakacje z aplikacją mobilną ITAKA - https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.itaka.itaka. Jest dostępna za darmo. Znajdziecie w niejopisy i zdjecia hoteli oraz wycieczek. Możecie tez kupić tanie bilety lotnicze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, ze kłopoty zdrowotne odeszły w siną dal. Świetnie, że przełamałas blogowy impas. Mnie również zauroczyły kiedyś okolice Gopła. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowia, zdrowia i po trzykroć zdrowia.
    Wiadomo że nie jest łatwo, ale jak się już człowiek weźmie, to dość szybko zaległości nadrobi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne miejsce na spacery i sesje zdjęciowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło mieć Cię z powrotem 😊, fajnie również cofnąć się w czasie do czerwca i początków lata. Z własnego doświadczenia wiem, że czym dłuższa przerwa w blogowaniu tym trudniej wrócić i znów złapać rytm. Życzę Ci dobrego zdrowia bo pewnie masz sporo do nadrobienia 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Miejsce jeszcze przeze mnie nie odkryte, ale z roku na rok marzy się mi podróż w kierunku Gopła i nie tylko. Dziękuję za tak wspaniałą fotorelację i parę słów. Rejon polski który z czasem i my zdobędziemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spełniaj więc swoje marzenia, a ja dziękuję Ci za wizytę i komentarz :)

      Usuń
  10. Piękne Gopło i nad Gopłem.
    Fajnie że wróciłaś do bloga, bo brak mi Cię było :-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Zajrzałam na "projekt" i "komentarze" i okazuje się, że niektóre komentarze dziwnym trafem nie zostały opublikowane.

    Zaglądacie tam czasem też ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam wszystkie komentarze na mailu i mogę porównać. Dodam, że to wina unowocześnionego boggera. Ale sytuacja już się polepsza. Przynajmniej u mnie:)))

      Usuń
  12. Znam kilka nadgoplańskich pięknych miejsc. Nawet te od strony woj. wielkopolskiego, bo to moje rejony.
    Dużo zdrówka życzę:)))

    OdpowiedzUsuń