Na Kasprowym Wierchu

piątek, 5 listopada 2021

Pożegnanie złotej jesieni ?

 Końcówka października okazała się przyjazna dla spacerowiczów, rowerzystów, dla dorosłych i dzieci. W piątkowe popołudnie słońce zachęciło i mnie do spaceru parkowymi alejkami.




Różyczki


Domek dla wodnego ptactwa






Tężnia


Tu można leżąc wystawić do słońca swoje lico.


Tężnia w tym roku przeszła gruntowny remont.









Pan prowadzi panią na ławeczkę.




Muszę przyznać, że te 1,5 godziny spaceru bardzo mnie zmęczyło. Najbardziej zbuntowany okazał się kręgosłup. Musiałam wracać.

24 komentarze:

  1. Pięknie <3 idealne miejsce na jesienne spacery, choć ja zmarzluch przyznaję, że i tak wolę te letnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jesień, akurat na długi spacer.Na kręgosłup aktywność fizyczna jest wskazana.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Musimy relaksować się na świeżym powietrzu.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Nie byłam dawno jesienną porą w inowrocławskich Solankach. Ależ jest cudnie!!!
    Zdróweczka życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz jesień pokazuje nam to drugie oblicze, ale nie jest takie złe. Kwestia odpowiednich ubrań. ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyjdę tylko w deszczowe i wietrzne dni.
      Dziękuję za komentarz i pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Fajnie - bo i ja sobie z Tobą pospacerowałam :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Och jak tam pięknie. Boleję, że kończy się piękna słoneczna jesień. Cieszą mnie złote kolory drzew, które zdobią jesienne krajobrazy, a także kobierce liści pod stopami. Droga Mery, jesienny spacer po parku to doskonałe połączenie dobrej zabawy i walorów zdrowotnych.
    Życzę Ci udanego, słonecznego tygodnia i bardzo serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łucjo droga, na samą myśl o szarej, zimnej, późnej jesieni robi mi się strasznie smutno:( Nie będzie tyle spacerów, wyjść z domu. Jedyna nadzieja, że końcówka roku szybko minie, a wraz z Nowym Rokiem będzie przybywać dnia. Luty i marzec minie, a wiosna wniesie nowe nadzieje, plany wyjazdowe. Strasznie przyspieszyłam ;) :)
      Serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Piękna jesień u Ciebie, przynajmniej tego spacerowego dnia - ciepła, słoneczna i z niebieskim niebem w tle. Taka jesień mogłaby trwać do maja :)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałabym, aby jesień ta złota jeszcze trwała :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. Piękne kadry, niestety na Lubelszczyźnie już naprawdę ponuro to chyba koniec tej pięknej, złotej jesieni a szkoda, bo była naprawdę piękna, tylko krótka. We wrześniu już zaczęła złotem świecić i w październiku już zaczęła gasnąć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, złota jesień nie daje się nam nią nacieszyć i szybko się starzeje ;) zmienia swoją szatę.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Zdjecia sliczne, niestety zgadzam sie ,najpiekniejsze juz za nami ,teraz bedzie tylko coraz bardziej szaro buro i ponuro :(

    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie! KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj ładnie było, a teraz coraz zimniej i ciemniej...
    POzdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie ♡
    Cudowne jesienne klimaty! U mnie już coraz zimniej. Będzie mi brakować jesieni, ale taka jest kolej rzeczy. Niedługo spadnie śnieg a zaraz potem przyjdzie wiosna i znów zrobi się zielono :) Wspaniały wpis!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko to prawda. Dziś u mnie dodatkowo mgliście.
      Ja zamierzam więcej czytać, a może coś zmienię w mieszkaniu...
      Pozdrawiam jesiennie :)

      Usuń