Na Kasprowym Wierchu

niedziela, 23 czerwca 2019

Forum Gdańsk

Nie lubię dużych galerii handlowych. Staram się ich unikać, chociaż nie zawsze to się udaje. Ostatnio zainteresowała mnie nowa galeria Forum w Gdańsku.  Kompleks jest powiedziałabym, wyeksponowany. Wybudowany został między ulicami Wały Jagiellońskie, 3 Maja, Armii Krajowej i Hucisko. Stojąc przy Bramie Wyżynnej doskonale widzimy ten duży, oddany przed rokiem kompleks handlowy. Najbardziej zaintrygowała mnie informacja, że przez kompleks przepływa Kanał Raduni. Poza tym 1/3 Forum zajmują tereny zielone. Wśród 33 tysięcy roślin z 80 gatunków znajdują się dwa zabytkowe drzewa: kasztanowiec i jesion.





















2 komentarze:

  1. Ciekawe miejsce! Jeśli niczego nie ma w nadmiarze, to wszystko jest dla ludzi, nawet centra handlowe. A niektóre z nich są naprawdę ładne, no nie? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do CH Forum zajrzałam tylko na chwilę, byłam tylko na jednej kondygnacji.W sumie kompleks jest wyeksponowany i w centrum miasta. Może jeszcze tam zajrzę i pochodzę po różnych piętrach. Jedni uważają, że to najładniejsze w Polsce CH, innym podoba się mniej. Mnie się podoba to, że tyle wewnątrz jest zieleni, ławeczek, różnych siedzisk. Pozdrawiam.

      Usuń