Na Kasprowym Wierchu

środa, 24 kwietnia 2019

Dobrzyca - Ogrody Hortulus cz.III.

Udajemy się dwa kilometry dalej na zwiedzanie Ogrodów Hortulus Spectabilis. Ta część została udostępniona do zwiedzania w roku 2014. Zajeżdżamy na parking.













Wdrapujemy się na wieżę i z góry podziwiamy rabaty, ogrody spoglądamy na rozległe pola, lasy oraz na największy na świecie labirynt grabowy. Powstał z 18 tys.sztuk sadzonek, jego ściany mają 2 metry wysokości, a łączna długość korytarzy wynosi 3,2 km.










8 komentarzy:

  1. 28 kwietnia (niedziela ) od godziny 8.30 w programie I TVP będzie emitowany kolejny odcinek z cyklu:Zakochaj się w Polsce. Ten odcinek nagrywano w Ogrodach Hortulus.Prowadzącym jest Tomasz Bednarek. Warto zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego krasnoludkowego jeszcze nie było,gdy ja tam zwiedzałam, jedynie trwały przygotowania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś o tym oglądałam na Maja w ogrodzie,
    ale chętnie obejrzę jeszcze w tvp.
    Jak dla mnie to za dużo tam wszystkiego,
    na moją biedną głowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Od samego patrzenia na ten labirynt zakręciło mi się w głowie;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Pojadę do Ustronia, to zajrzę. Piękne miejsce! Dzięki za informację o emisji w "Zakochaj się w Polsce". Lubię Bednarka i ten program. Chętnie obejrzę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 13 i 14 lipca w Ogrodach odbędzie się IV Festiwal Kwiatów Jadalnych. Informacje szczegółowe podają na swojej stronie. Ja nie byłam, ale może kiedyś...

      Usuń
  6. Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz.
    Marzę aby zobaczyć Ogrody Hortulus. Wiele czytałam na blogach o tym wyjątkowym miejscu.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń